F & Y wspaniale smakuje

Zdrowe odżywianie nie musi być monotonne! W Fit and Yummy wszystkie potrawy są smaczne i jednocześnie zdrowe oraz odpowiednio zbilansowane. Będziesz zdziwiony jak wyjątkowe w smaku może być zdrowe i dietetyczne jedzenie.

F & Y to najwyższa jakość

W FIT and YUMMY przykładamy ogromną wartość do jakości serwowania naszych posiłków oraz do tego, aby poinformować klienta o tym, z czego składają się nasze potrawy.

Ćwicz z Fit and Yummy

Stwórz swoją nową wysportowaną Fit sylwetkę! Dopełnieniem do naszych zbilansowanych i zdrowych posiłków będzie odpowiednio dobrany trening. Pomożemy Ci znaleźć aktywność fizyczną, której potrzebujesz i, którą pokochasz.

Z Naszym Cateringiem

Dobierzesz odpowiednio zbilansowaną dietę, która wpłynie na zdrowsze funkcjonowanie Twojego organizmu i przyczyni się w wielkiej mierze do osiągnięcia wymarzonej FIT sylwetki.
zadzwoń do nas
Sprawdź czego potrzebujesz
Aktualne menu
Nasze ceny
Zamów zestaw
Ogranicz spożycie soli.

Spożywanie większej ilości soli powoduje choroby serca (nadciśnienie tętnicze, niewydolność krążenia), choroby nerek oraz skóry. Sprzyja także otyłości i zatrzymuje wodę w organizmie, co obciąża układ krążenia, który prowadzi do pojawiania się cellulitu. Do poprawienia smaku potraw używaj ziół, np. bazylia, zioła prowansalskie, tymianek, estragon czy imbir.

lunch time.png
Jedz wolniej 
Sygnał przekazywany z naszego żołądka do ośrodka sytości (znajdującego się w podwzgórzu) dociera po ok.20-30 minutach. Powolna konsumpcja posiłków oraz staranne przeżuwanie kęsów sprawiają, że zjesz tylko tyle, ile potrzebuje Twój organizm i zapobiegnie to  uczuciu przejedzenia.
lunch time.png
Dzień zacznij  od śniadania.       

Śniadanie to najważniejszy posiłek w ciągu dnia, ponieważ dostarcza nam energii potrzebnej do odpowiedniego funkcjonowania naszego organizmu w ciągu całego dnia. Jeśli nie masz rano czasu na robienie śniadania, przygotuj posiłek dzień wcześniej wieczorem.

lunch time.png
Unikaj smażenia.

W procesie smażenia powstają liczne związki o negatywnym wpływie na nasze zdrowie. Zdecydowanie zdrowsze jest gotowanie na parze, pieczenie w folii, duszenie oraz grillowanie.

lunch time.png
Zadbaj o aktywność fizyczną.

Uprawianie sportu wpływa na szybszą przemianę materii i przyspiesza utratę kalorii. Pomaga także zachować sprawność oraz dobre samopoczucie.

lunch time.png
Czytaj etykiety!

Wybieraj te artykuły, które mają jak najmniej substancji słodzących, konserwantów i sztucznych barwników.

Jeśli masz ochotę na coś słodkiego, lepszym rozwiązaniem jest przygotowanie smakołyku samemu. Wykorzystanie naturalnych produktów ( jak np. produkty zbożowe, gorzkie kakao, zdrowe zmienniki cukru, owoce, orzechy) to sprawdzone źródło zdrowia oraz lepszy smak.

lunch time.png
Jedz ryby. 

Ryby są źródłem ważnych dla zdrowia kwasów tłuszczowych z rodziny omega 3, które wpływają na prawidłowe funkcjonowanie mózgu, zmniejszenie poziomu cholesterolu we krwi i mają korzystny wpływ na stan zdrowia układu krążenia i serca. Najlepiej wybierać ryby morskie,  takie jak halibut, łosoś, śledź, makrela, dorsz.

lunch time.png
Unikaj alkoholu. 

Alkoholu jest trucizną dla organizmu. Jego spożywanie nie sprzyja odchudzaniu,  podnosi ciśnienie krwi oraz zaburza naszą koncentrację.

lunch time.png
Suplementuj witaminę D. 

Zapotrzebowanie na witaminę D jest zaspokajane dzięki ekspozycji ciała na działanie promieni słonecznych, których brakuje w okresie jesienno-zimowym. Jest to bardzo istotne, ponieważ niedobory witaminy D znacząco wpływają na nasze zdrowie i samopoczucie psychiczne.

lunch time.png
Używaj zamienników cukru. 

Cukier jest źródłem bardzo wielu groźnych dla zdrowia chorób, takich jak cukrzyca czy otyłość. Spowalnia trawienie, zakłóca równowagę kwasowo-zasadową, wzmaga uczucie senności i znużenia. Zamiast niego używaj ksylitol, erytrytol, stewię lub miód.

lunch time.png
Jadaj kolacje. 

Zamiast koncentrować się na porze kolacji zwróć uwagę na to, co, i w jakich ilościach pojawia się na Twoim talerzu.

lunch time.png
Pij wodę!!   

Systematycznie picie wody (najlepiej zmineralizowanej) ma znaczący wpływ na zachowanie zdrowia oraz proces odchudzania. Nawilżając organizm od środka  utrzymujemy w dobrej kondycji wygląd naszej skóry, włosów i paznokci. Optymalna dawka to 2 litry wody dziennie, popijanej często  w małych ilościach.

lunch time.png
Nie idź głodnym na zakupy. 

Kiedy odczuwasz głód, podświadomie wybierasz więcej wysokokalorycznych pokarmów, co nie sprzyja gubieniu nadmiernej tkanki tłuszczowej.

lunch time.png
Patrz co pijesz.     

Najlepszym i najzdrowszym napojem jest woda mineralna, a także  herbata (zielona, biała, czerwona i ziołowe), kawa i soki warzywne. Wszelkie inne napoje, tj.  soki owocowe, napoje gazowane typu cola, napoje energetyczne i alkohol, są źródłem cukru i dostarczają zbędnych kalorii. 

lunch time.png
Nie popijaj jedzenia.          

Wodę, soki i herbatę pij między posiłkami. Popijanie posiłków rozrzedza soki żołądkowe, przez co wydłuża się proces trawienia, co może być przyczyną wzdęć

lunch time.png
Cytrynka co dzień rano. 

Wypicie szklanki wody z sokiem z cytryny z samego rana ma za zadanie zadziałać orzeźwiająco i energetyzująco oraz pobudzić układ trawienny i oczyścić organizm z toksyn. Sok zawarty w cytrynie ma odczyn zasadowy i odkwasza organizm, a wit. C wspomaga układ immunologiczny, ma właściwości antybakteryjne i antywirusowe.

lunch time.png